11 saker ni inte visste om mig!

Visserligen hade jag inte tänkt skriva så mycket om just mig här i bloggen, men nåja. Det är ju trots allt min blogg och önskemål om lite personligt snack kom in. Enjoy! 
  • Flyttade från norr till söder av Sverige när jag var åtta år. Dvs från Norrland till Skåne. 
  • Skulle egentligen haft en tvillingsyster.
  • Har en störd vana att jämt kolla i fickorna så jag ite glömt något om jag ska någonstans. T.ex gymkort, nycklar ochbusskort när jag går till gymmet. Dubbelkollar minst tio gånger även om jag vet att det ligger i min ficka. 
  • Björnbröder och andra disneyfilmer får mig att gråta eller skratta högt, ännu. 
  • Är beroende av lypsyl. 
  • När jag och min lillebror gjort något vi inte fick göra när vi var små och fick "rumsarrest" pratade vi med varandra genom väggen om vem som skulle fråga mamma ifall vi fick leka med lego på varandras rum, haha. 
  • Har brutit fem ben i handen när jag var bebis. 
  • Älskar att bada badkar, men när jag väl ligger i badkaret blir jag uttråkad och går upp tio min senare. 
  • Jag är så himla lättlurad/godtrogen att det knappt är sant. Gick omkring och trodde att månen var lila ett tag för att min syster påstod det. Körde ner fingret i en kokande sirap/socker/smör-smet för att "känna om det var varmt" Det var varmt. Väldigt varmt. Fick för mig att köra in lillfingret i en pennvässare och vrida om när jag var uttråkad på fritids.. 
  • Borstar tänderna minst 3 gånger per dag. 
  • Jag älskade kokos och hade det till allt, både i maten och som bodybutter, parfym osv, tills jag åkte på min första resa utomlands utan föräldrar. Festade loss på Pina Colada och nu tål jag inte lukten av kokos, mår rent av illa. 

Kommentarer
Elin

Vad söt du är!

Ju mer jag lär känna dig destu mer gillar jag dig!! Du verkar så jädrans go! Måste fråga dock.. pratar du norrländska eller skånska? haha

PUSS <3

Svar: Hahahahha, svarar på det i ett sms som snart ska skickas till dig! Ha en bra dag finis! <3
evelaan.blogg.se

2013-04-26 09:41:14
Emilia

Svar: dessutom är det ju så ofräscht med donken mat och annan skräpmat. Man vet ju inte hur de egentligen gör maten... om man gör egen hälsosam mat vet man ju precis vad det innehåller och vilka råvaror det är gjort av :)

2013-04-26 09:51:51
URL: http://emiliaas.webblogg.se
Sandra

hehe vad roligt att få en liten inblick i hur du är som person :D

2013-04-26 13:55:38
URL: http://sandrastenson.se
Anonym

Vill du öppna dig mer o berätta om din tvillingsyster?
Du är så stark o grym tjejen!!<3

2013-04-26 21:16:54
Mia Olsen

Har en störd vana att ständigt kolla fickorna...

NÄMEN TJENA HÄR SITTER EN TILL!

2013-05-10 08:10:59
URL: http://marslammet.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: