18 april

Godmorgon! Blir ett snabbt inlägg innan jag måste rusa. Såhär såg dagens frukost ut, precis som vanligt då alltså, förutom en passionsfrukt på sidan. Idag är jag himla upptagen och stressad, men det ska nog gå ihop ändå. Blir att planera och strukturera upp allt - lunchlådan är t.ex redan förberedd sedan igår. Postar den senare! Nu ska jag iväg till gymmet för ett rygg och biceps-pass. Därefter bär det av till skolan för ett möte. Tänkte sätta mig och svara på lite frågor som trillat in senare idag också! Ha en bra dag, kram!  
  • Keso och kvarsötat med vaniljpulver och stevia
  • Hallon
  • Banan
  • Pauluns granola 
  • Frökuse med ägg
  • Passionsfrukt

Kommentarer
Anonym

Hur mycket kvarg och keso har du? Och hur mycket granola?

2013-04-18 09:43:42
molnfigur.blogg.se

ser väldigt gott ut!
tänkte på det med att du försöker öka ditt energiintag, hur många kcal äter du om dagen nu ungefär? :) kram

2013-04-18 10:18:06
URL: http://molnfigur.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: