20 april

Gårdagens middag - såhär äter jag min taco! Plus lite keso då. ;) Hur vill ni ha er taco? 
Godmorgon! Vaknade himla tidigt idag av att min hund ville ha kärlek, haha. Solen sken så jag och mamma gick ut och kastade lite boll med hundarna, innan det var dags för frukost! Nu ska jag strax pallra mig till gymmet. Favoritpasset väntar! Dvs bröst, triceps och axlar. Vad kör ni helst? Tänkte försöka fota lite till er, men kom på att på lördagar har man tur om man ens kan genomföra ett bra pass då det är så mycket folk.. Nåja. En annan dag! 
Sen ska jag nog träffa en vän ute i solen. Så himla fint väder här idag! 

Kommentarer
Emilia

Jag tycker om att äta min tacos med mycket fyllning. Oftast blir det så mycket fyllning för mig att de nästan inte ens går att stängas ^^ helst mycket grönsaker, keso och sådant mumsigt brukar jag sätta i dem :) och fullkorns ska det vara!

Svar: Ja, hihi, jag med! Detta var bara fint upplagt så man skulle se vad som åker ner i den. I vanliga fall är min också överfull ;) Ja, fullkornstortilla är godare! :)
evelaan.blogg.se

2013-04-20 10:46:05
URL: http://emiliaas.webblogg.se
Jasmine

Min taco är mer en taco-salladgegga ;) Kör utan bröd fast massa sallad, avocado (mosad), gurka, majs, tacosås (GÄRNA het), sambal oelek, tacofärsen, lite ost och turkisk yoghurt (eller annan mejeriprodukt), ibland hänger även paprika med i bilden. Detta geggas ihop lite fint på tallriken (Y)

Svar: Ja, tacosallad är så gott det med! Det lät gott fram till gurka-delen tyckte jag ;) haha!
evelaan.blogg.se

2013-04-20 10:52:13
URL: http://www.notreallyana.blogg.se
Tua Esmerald Lövdahl

Viktigast är majs och mängder av tacosås! Sen tomat, sallad, rödlök, färs/strimlad lövbiff, pepperoni och ibland oliver. Brer ut hela härligheten över ett majstortillabröd och häller över ännu mera sås.. äter med kniv och gaffel :D

2013-04-20 11:19:26
URL: http://pavagned.blogspot.com
therese

åh, vad gott! jag brukar köra tacos, isbergssallad, gurka, tomat, majs, avocado, rödlök, paprika. men jag lägger det aldrig så fint som du haha, lägger det bara i en stör röra :( men tacos är lätt favoritmålet!!
styrkekramar. <3

Svar: Haha, åh. I min familj har alla sådana konstiga saker i, en har banan, en annan melon, en tredje ananas och en fjärde alltihopa PLUS krossade tacochips.. Saknade dock jordnötter i, det är gott! :)
Haha, lovar att jag inte alltid lägger upp så fint. I vanliga fall blir det en enda röra här med ;) Kram<3
evelaan.blogg.se

2013-04-20 19:24:32
URL: http://easyhearts.blogspot.com
Anonym

Varför dricka lättmjölk när du försöker öka intaget?

2013-04-20 19:26:28
molnfigur.blogg.se

på tacosen föredrar jag kyckling, majs, mango chutney, creme fraiche och isbergssallad :)
bästa träningen är bröst/armar/axlar! :D

2013-04-20 20:06:07
URL: http://molnfigur.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: