23 april

Godmorgon! Har varit dålig på att lägga in inläggen i rätt kategorier, men nu tror jag alla ligger där de ska! Sitter i skrivande stund och äter frukost, keso/kvarg blandat med hallon och vaniljpulver, toppat med en röra på mosad banan, jordnötssmör och kakao, samt en äggmacka. Himla gott! 
Idag är jag lite upptagen då jag först ska in till skolan och sen träffa en kompis, men ska nog hinna slänga in ett inlägg eller två under dagen! Blir en vilodag från gymmet idag tror jag, fick otroligt bra kontakt med ryggen igår och så körde jag dropsetbiceps tills jag armarna riktigt skakade, så träningsvärken har kommit på besök. ;) Kanske blir en lugn jogg eller så bara. Vi får se helt enkelt! 
Har fått ett par till frågor jag tänkte svara på i ett inlägg också. Förresten! Har ni ingen blogg så svarar jag alltid i inlägget ni kommenterade. Ha en bra dag! 

Kommentarer
Sandra

Vågar/kan/klarar du äta vilka bröd som helst?
har du ett matschema du följer eller tar du lite olika? och tar du då isf om du vet att en brödskiva innehåller mer eller mindre, tar du en eller två beroende på innehållet då? Eller hur väljer du vad du ska äta? och hur mycket utav allt?
jag tycker de känns som jag kommer upp i jättehöga kalorisummor trots att ja äter lättprodukter osv..

nu äter jag
150 g lättyoghurt
50 gram hallon
1 fazers tunnbröd fullkorn med 1 msk mjukost och gurka
och något mer, antingen 5 nötter och 20 russin eller en knäckemacka med ett halvt ägg på exempel, (väldigt kontrollerat)

fm
150 g naturell lättyoghurt och 50 g hallon (som mest)

lunch
ca 100 g protein, 50 g kolhydrater och ca 10 g sås och 100 g grönsaker (blir lite olika men de där är de mesta jag äter) annars ca 250 g röra, typ gryta eller så (aldrig av någo grädde eller fet mat, inte heller nå ollja eller smör i elelr så)

em
Som frukost

Middag
som lunch

Km
som frukost

Hur tycker du det ser ut?
det är ju VÄLDIGT kontrollerat och min kropp skriekr att de är för lite men jag tycker ändå det är mycke kalorier, jag vill ju kunna ta 2 bröd, oavsett vilket bröd de är, kunna ta iaf 2 dl yoghurt och 2 dl hallon och kanske lite nöter och russin till...både till frukost och mellisarna...vill kunna äta sån lunch som du, typ ordentligt osm man står sig på och blir nöjd på...Vad tycker du om min dag? tycker du de är normalt?

Svar: Maila mig på [email protected]!
evelaan.blogg.se

2013-04-23 10:03:35
Sandra

Åh vad glad jag blir! :) Du har startat en blogg. Älskar din instagram den är så inspirerande!

2013-04-23 11:13:29
URL: http://www.saaka.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: