27 april

Godmorgon! Har precis varit ut med hundarna på en PW och sitter nu och äter frukost. Tänkte försöka utesluta keso, kvarg och sådant (dvs mjölkprodukter) idag, då min stackars mage inte är så glad på mig just nu. Men frukosten ändrar jag icke, haha. Det fick bli det vanliga, men det är okej. Att äta det en gång om dagen är helt okej för mig, bara det inte slutar (som ofta annars) med att jag bara äter keso/kvarg-röror till alla måltider.. Det ska nog gå bra! 
Nu ska jag bara äta upp frukosten och sedan bege mig till gymmet. Idag väntar ett rygg och biceps pass. Börjar faktiskt tycka om de passen mer och mer! Vad gör ni idag? Kram! 

Kommentarer
Ebba Molin

Åh så gott! Frukost är verkligen dagens bästa måltid<3

2013-04-27 22:32:05
URL: http://molinebbas.blogg.se/
molnfigur.blogg.se

idag är jag lite bakis, men ska iväg till jobb sen och ikväll blir det en vända till gymmet (tror det blir mag/benpass enligt träningsvärken, eller bara ct typ) hoppas du får en fin dag!

2013-04-28 10:29:52
URL: http://molnfigur.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: