28 april

Ajaj, dålig uppdatering från min sida! Men äsch, antar att ni ändå har bättre saker för er än att sitta och läsa min lilla blogg en helg. ;) 
Här får ni en bild från gårdagens träningspass som förövrigt gick åt skogen (ungefär som bilden då alltså. Hade timer på mobilen och skyndade mig bara snabbt till skivstången, hivade upp den och BAM så togs fotot). De senaste passen har gått kanonbra, PB efter PB, så tro att jag var missnöjd efter gårdagens pass som inte alls gick i den banan? Men, alla pass måste inte vara toppen och det är okej det med! 
Anledningen till att det gick kasst var dock inte mitt fel. Mitt gym har två anläggningar, varav ett är bemannat och ett obemannat. På det sistnämnda hade någon jäkel tyckt det var en bra idé att sabotera och dra bort dosan som gör att man kommer in. Detta skulle inte åtgärdas förrän på måndag, så det bemannade gymmet var... smockat. Sen är det ju en del killar som tycker att vi tjejer inte hör hemma bland de fria vikterna (eller ja, där överhuvudtaget) utan istället bör hänga vid konditionsmaskinerna. Icke, säger jag! Jag trängdes med de andra killarna vid vikterna och vilka blickar man kan få ibland! Förstår inte varför killar tycker deras träning är så mycket viktigare än tjejers.
Fick ihop ett helt okej pass ändå, uppenbarligen eftersom jag vaknade med träningsvärk hehe, och tog mig sedan hem för att inta denna lunchen (instagrambild, förlåt) som består av surdegs- och fullkornsbröd med fröer i, toppat med ägg/avokado och skinka/tomat/avokado. Det satt fint! 

Kommentarer
Rebecka

Kan du inte göra ett inlägg på ett schema för tjejer som inte tränar på gym utan kör på hemmaträning? Har tränat i 8 veckor och ser knappt någon skillnad. Då brukar jag springa 4 km köra styrketräning 3 dagar i veckan. Skulle vara oerhört snällt och jätte hjälpsamt! Vet verkligen inte hur jag ska göra!

2013-08-05 21:15:09
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: