"Fail to plan is like plan to fail"

Har haft en himla stressig förmiddag idag. Men, allt går med lite planering. "Fail to plan is like plan to fail". 
Drog till gymmet som vanligt vid tio imorse, körde 30minuter crosstrainer och sedan 75minuter styrka för rygg och biceps. Ett bra pass faktiskt! Jag är jättedålig på rygg och biceps, har himla svårt att få kontakt med ryggen och en hel del av bicepsövningarna som finns kan jag inte göra då jag har en skada i min handled sen något år tillbaka.. Nåja. Idag gick det bra! Blev ett effektivt och svettigt pass - som det ska vara alltså. 
Därefter stressade jag till Ica för veckohandling, hem snabbt som attan för att hämta lunchlåda och pallra mig iväg till bussen igen. Jag visste att jag inte skulle hinna träna, handla och äta en ordentlig lunch innan skolan, så jag förberedde en lunchlåda igår som jag just ätit på bussen som tar dryga 45 minuter till skolan.. 
  • Fullkornsdinkelpasta
  • Kyckling stekt med salt, peppar och rosmarin
  • Halloumi
  • Kikärtor
  • Mango
  • Diverse grönsaker
Mums! Hade tänkt slänga i lite avokado också, men det hann jag inte. Det blev gott iallafall! Nu är jag strax framme på skolan så hinner inte skriva något mer. Kul att ni kommit med en del frågor, svarar senare idag som sagt! Puss.

Kommentarer
Emma

Hej! Vad har du för fritidsintressen? Om man inte tänker på träningen då. Vad gör du för skoj på helgerna?
Ska du ta studenten i år?

2013-04-18 15:28:25
TheaK

Hej. Jag funderar lite på hur du gör med sötsaker och liknande. Håller du dig helt borta från dem eller unnar du dig? Jag går nämligen runt och är sugen på nåt hela tiden! ;) Om du håller dig borta helt från det, hur gör du isf för att stå emot suget? :)

Kram

2013-04-18 15:53:05
URL: http://myresults.blogg.se
Anonym

Hej! Jag undrar, varför är det så viktigt för dig att vara "hälsosam" och vad är dina mål med det?
Hinner du med annat i livet och har du en pojk/flickvän?
Är du rädd ibland att detta ska slå över och bli ortodoxia?
Går du i skolan?

2013-04-18 16:20:34
Elin

Hej!
Jag har också en fråga som jag undrar om du vill svara på?

Typ när insåg du att du är en helt fantastisk, go, underbar, stark, trevlig, målmedveten, ambitös, söt, rar, gullgi, as-mega-bra, rolig tjej som är helt fenomenalt as bra? Jag menar. Se på dig nu. Inte kan du missa hur bra du är? KRAM PÅ DIG <3

Svar: Du är för söt! Puss på dig finaste vännen. <3
evelaan.blogg.se

2013-04-18 21:26:55
Hanna

fin blogg :)

2013-04-19 08:07:56
URL: http://hannabroman.devote.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: