Frukost

Godmorgon på er! Vaknade runt nio idag som vanligt, och har precis ätit upp den här stora frukosten som ni ser nedan. Bilden är från igår, men då jag i princip äter detta till frukost varenda dag så tänkte jag att det inte gör någonting. En skål med kvarg/keso blandat med vaniljpulver och stevia, toppat med banan, hallon och pauluns granola. Till det en skiva mörkt fullkornsbröd med massa fröer i, kalkon, avokado och tomat. Detta blev en "lyxvariant" dock, med nybakat surdegsbröd från bageriet nära oss, annars blir det oftast en halv frökuse med ett ägg på. Toppen start på dagen! 

 
Jobbar just nu på att öka intaget, därav denna stora frukosten. Snacka om matkoma efter, haha! Magen börjar dock vänja sig vid en lite större frukost, behöver inte längre sitta och vänta på att maten ska smältas innan jag beger mig till gymmet med andra ord. ;) 

Ska alldeles strax dra iväg till gymmet som sagt, blir ett rygg och biceps-pass idag! Inte en favorit, men måste börja fokusera mer på dessa två muskelgrupper.. Nåja, no pain no gain ;) Ha en bra dag! 

Kommentarer
Sandra

Härligt! Magen vänjer sig snabbt och egentligen är de där en helt vanlig portion:)

Svar: Ja, såklart! Jämförde ju med det jag åt innan och då är det ju en rätt stor skillnad :)
evelaan.blogg.se

2013-04-16 10:25:52
URL: http://sandrastenson.se
Mia Olsen

Hej fröken okänd ;)

Jag älskar redan din blogg. And i mean it!

2013-04-16 12:22:26
URL: http://marslammet.blogg.se
Jeanette

Underbart att du bloggar igen. Så kul att läsa och inspireras av dig! :D

2013-04-16 14:31:23
mellan

Hej, jättebra blogg verkligen!! Men vet du vart man kan köpa stevia? Svara gärna i ett inlägg då jag inte ser om du svarar på denhär komentaren.. Säkert fler som undrar också :)

2013-04-17 22:38:01
URL: http://www.maloryomearas.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: