Frullekost

Godmorgon! Idag skiner solen och det är så himla varmt ute. Började dagen med en promenad med hundarna och det var för varmt för vårjacka! Skönt. Idag står kondition på schemat och jag tror att jag ska försöka mig på att löpa! Skulle vara kul om mina knän ville vara med på planerna.. Kanske till och med blir en premiärtur ute i det fina vädret! Dock föredrar jag, konstigt nog, att springa på löpband. Haha. Vi får se vad det blir helt enkelt! 
I skrivande stund sitter jag och smaskar på en himla god frukost! Faktiskt inte en skål med kvarg/keso! ;) 
(dålig kvalité, men den är från min instagram..) 
  • Proteinsmoothie toppad med lite granola/hallon
  • Frökuse med keso/ägg

Kommentarer
molnfigur.blogg.se

haha vad kul, jag ska också köra carido ikväll ;) spinning i en timme.. tycker inte det är kul, men det är så jäkla bra förbränning! och sedan tänkte jag "belöna" mig med lite arm, bröst och axelträning haha ;)
förresten så blir ju alltid dina ägg så sjukt perfekta! hur lyckas du?

2013-04-21 10:38:50
URL: http://molnfigur.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: