Frullerulle

Godmorgon! Vaknade lite tidigare idag så jag hade tid att, för en gångs skull, variera min frukost lite. Som ni säkert vet är jag en sådan person som tycker att man ju faktiskt äter med ögat också. 
  • Två lager Hallonkvarg - mosade hallon, kvarg, keso, samt vanilpulver
  • Två lager Chokladkvarg - mosad banan, kvarg, keso, kakao, jordnötssmör
  • Toppat med Pauluns granola och lite hallon 
  • Frökuse med ägg

Sitter fortfarande och äter på den ljuva frukosten, sedan ska jag snabbt ut med hundarna på en promenix och därefter bär det av till gymmet. Idag väntar ett benpass! Hatkärlek till det, haha. Skön träningsvärk från gårdagen förresten! Älskar träningsvärk, det är ju som ett kvitto på att man jobbat på bra - även om jag vet att det inte riktigt funkar så. ;)
 Vad gör ni idag? Kram.

Kommentarer
Vildhjärta

Ser jättegott ut! Vad är skillnaden på granola och müsli?

Svar: Musli är bara en blandning av olika gryn/fröer osv, medans granolan är rostad och blir knaprig. :)
evelaan.blogg.se

2013-04-17 09:21:37
URL: http://Captivatedminds.blogg.se
Malin

Vart köper du vaniljpulver? Och vad kostar det/hur mycket är det? :) har letat som bara den men hittar bara svindyra varianter...

2013-04-17 21:05:20
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: