Godmorgon

Vaknade tidigt idag pga träningsvärk, haha. Dels i rygg och biceps sen gårdagens pass, men även i benen sen i onsdags. Och så körde jag ju marklyft igår så det lär väl ha gjort sitt för baksida lår med.. Nåja! 
Sitter här i min säng med min vovve i knäet och letar efter nya guldkorn att lägga till i min spotifylista. Idag är det kondition på schemat! Älskar att köra kondition. Har ni några tips på bra låtar att träna till? 

Bild från gårdagens träning. 

Nu ska jag pallra mig till köket och fixa lite frukost, känner hur magen kurrar galet! Blir att göra något med det här goda jordnötssmöret smaksatt med carob som jag fick av mammis igår! Såhär står det om produkten på deras hemsida "ett gourmetjordnötssmör med spröda kakaobitar, vanilj och kakaons råa sötma som passar både små och stora kakor och ett ordentligt stycke rostat bröd". 

Kommentarer
Sandra

Godmorgon goding<3

2013-04-19 09:31:20
URL: http://sandrastenson.se
Lisen

Åh, kan inte du tipsa om lite bra träningslåtar? Är ständigt på jakt efter nya, haha.

2013-04-19 09:43:51
Caroline

Kul att du börjat blogga igen.
Jag har också en fråga.
Tar du studenten i år? Har ni avslutningsbal? Har du gått på någon studentfest? Vilken linje går du? Kram

2013-04-19 12:09:20
URL: http://carro6.blogspot.com
Linnéa

Åh dina ben är så himla vackra! Helt otroligt.. Vart har hon köpt jordnötssmnöret? Malmö? :D

2013-04-20 15:03:08
URL: http://sockerfritt.blogg.se
Daphne

Är jordnötssmöret värt att prova? Vet du vart man kan köpa det isf? :)
Kram

2013-04-20 15:13:31
Julia

Ska du ha frågestund snart?:)

Svar: Är det något du undrar är det bara att fråga på så svarar jag :) -
evelaan.blogg.se

2013-09-22 16:33:54
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: