Gröna smoothies

Jag gjorde en grön smoothie häromveckan, som variation till min proteinsmoothie som jag drack jämt då. Hade inga höga förväntningar, jag menar, spenat i en smoothie?! Visst gillar jag både spenat och smoothies - men inte i en och samma rätt/dryck. Men tji fick jag, det var faktiskt gott och något jag kommer göra igen! 
  • Spenat, kanske 100g? 
  • Avokado 
  • Banan
  • Apelsin, saft och skal
  • Lime, saft och skal 
  • Riven ingefära 
Mixa, mixa, mixa! Har hört att det ska vara gott med mynta i också! Tror säkert att citronmeliss skulle passa med?! Mängderna har jag lite svårt att skriva ut, då det helt beror på hur hungrig man är osv. Men för ett sådant glas som på bilden har jag tagit 1 avokado, apelsin och banan. 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: