Konditionspass

Har en dålig dag idag. Vaknade upp med en tråkig inställning redan imorse och kände bara för att vända på mig och somna om igen. Men icke, upp skulle jag! Inte ligga och tycka synd om mig själv här inte. Tog mig iväg till gymmet för ett konditionspass, och ett konditionspass det blev! 
Svettig? Jag? Näää.. 

Körde 1h 35minuter på crosstrainern och sedan sprang jag i 10 minuter. Var sugen på att köra slut på mig totalt då det var ett tag sedan jag fick den där känslan, ni vet? Tog pulsen när jag var klar på crossen och den låg på 204! Det högsta jag uppmätt alltså. 
Observera att jag i vanliga fall inte kör sådana här långa konditionspass! Tittade på Biggest loser i mobilen och glömde bort tiden dessutom, haha. 

Nu ska jag iväg på lite ärenden och sedan tror jag nog att det blir att köpa ett par nya löparskor! Hihi, åh - det bästa man kan ge mig är träningsgrejer. Jag är inte en sådan "typisk tjej" som älskar att shoppa vardagskläder som ni förstår. ;) Hoppas ni får en fin fredag! 

Kommentarer
Trasslan

Åhh va du är duktig! bra jobbat, hoppas dagen och helgen blir toppen:)

2013-04-19 16:07:52
URL: http://trasslan.shapemeup.se/
Anonym

om du vill förbättra konditionen, prova att köra kortare intensiva pass där du kan ligga på högre puls en längre tid. din höga puls antar jag kom i slutet efter någon slags spurt? riktigt vältränade idrottsmän kan ligga nära max i ca 30 min,

Svar: Det vet jag! Brukar variera mellan långa medelintensiva pass och korta högintensiva :)
evelaan.blogg.se

2013-04-19 19:04:10
Hanna

om nu inte gymkläder är dina vardagskläder... ;)

2013-04-19 19:06:16
URL: http://trytobehappy.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: