Legdaaay

Godmorgon! En tjej med grov träningsvärk i benen som skriver här. Gissa vilken dag det var igår? Legday, såklart. Ökade vikterna ännu mer idag på squats, benpress, benspark, legextensions och bulgariska utfall. Hur bra!? Det känns i benen idag kan jag lova, haha. 
Idag står favoritpasset äntligen på schemat. Bröst, triceps och axlar. Brukar egentligen köra det på tisdagar och lördagar (enda muskelgruppen som jag kör två gånger/v), men då jag tycker jag utvecklats mest där och minst på rygg och biceps så har de fått byta plats. Tråkigt tycker jag, då rygg och biceps är det jag tycker minst om.. Nåja! Ha en bra dag! Är det något särskilt ni vill att jag ska skriva om här i bloggen förresten? 

Kommentarer
Elin

VAD ROLIGT!! Stort grattis!

Ja jag tycker att du ska skriva om din bästa musik, kanske lite vardags-ploj? (Typ kläder osv) framtidsplaner AND SO ON! Kanske "lära känna" dig mer? Eller nåt. Inte vet jag :D Recept? ÅHH HIHI. Du är så bra på det du gör! STOR KRAM <3

Svar: NU HAR JAG SKRIVIT LITE VARDAGSPLOJ! pusss!
evelaan.blogg.se

2013-04-25 12:15:13
Jessica

Nej jag äter inte vegetariskt. Men denna rätt lät riktigt god
och det kommer vara något jag absolut ska prova :D
Tack för receptet!

Svar: Jaa, testa! :) Haha, ingen fara ;)
evelaan.blogg.se

2013-04-25 13:42:21
Jessica

Oj. Jag upptäckte visst att jag kommenterat på fel bild. Aja :-)

2013-04-25 13:43:29
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: