Löparskor

Som jag sagt tidigare så har jag planerat att köpa nya löparskor. Idag begav jag mig till Intersport för att leta efter ett par skor med bra stötdämpning i hälen då jag har problem med det. I slutändan valde jag mellan dessa på bilden och ett par Nike Lunarglide +4. Nikes var snyggast men satt inte riktigt lika bra som Asics, så tillslut tvingade jag mig själv att köpa Asics. Mina fötter behöver det, och ibland får man välja det som är bäst och inte vad som är snyggast. Gjorde ont i hjärtat att lämna Nike på hyllan.. ;) 
Ute med min älskling och testar skorna i solen. 

Var ju och tränade imorse, favoritpasset! Väl där bestämde jag mig för att variera mig lite och köra en del andra övningar för att chocka kroppen. Har kört detta schemat ett tag nu och ibland behöver man variera för att få ytterligare resultat. Visserligen ökar jag vikterna och står inte still, men variation förnöjer. Räknar med skön träningsvärk imorgon. :) Ha en fin kväll! 

Kommentarer
We're not in wonderland anymore, Alice.

Är skorna viktiga när det gäller träning?

Svar: Ja, det tycker jag. Som i de nya skorna klarade jag att springa 80min utan att få ont i knäna eller hälarna )
evelaan.blogg.se

2013-04-22 10:37:25
URL: http://captivatedminds.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: