Lunch och träning

Hej på er! Skrev ett himla långt inlägg via mobilen för en stund sedan, men blogg.se appen bestämde sig för att radera inlägget.. Kul. Nåja. Här nedan ser ni dagens lunch.
  • Proteinsmoothie toppat med Pauluns granola (hasselnötter och dadlar) 
  • Frökusar med makrill i tomatsås 
 
Gott och snabbt efter gymmet, som förövrigt gick toppen idag! Planerade ju att köra ett rygg och biceps-pass men väl där ändrade jag mig och körde ett bröst, triceps och axelpass, samt avslutade med lite mage. Borde fokusera mer på rygg/biceps egentligen, men det är ju så tråkigt, haha. Sen tyckte jag att jag hade gjort mig förtjänt av favoritpasset då jag faktiskt tog ut en vilodag igår. ;) Såhär såg passet ut iallafall: 
  • 30 min Crosstrainer
  • Bröstpress 15x3, 12x1 (PB) 
  • Bänkpress 12x4 
  • Flyes i Cable 15x4
  • Pushdowns med rak skivstång 15x3, 10x1 (PB) 
  • Hantellyft åt sidan 15x3 
  • Tricepspress 15x3 
  • Axelpress 15x3 
  • Dips 
Himla nöjd med passet! Blev en del PB som ni ser - allt oftare kan jag öka vikten numera vilket jag är hundra procent säker på att det beror på att jag ökat matintaget. Eat to grow, people! 
Har valt att inte gå ut med vikter på övningarna jag kör, då jag inte vill att någon ska jämföra sig med mina vikter. Alla tränar utefter sin egna förmåga! Men vi får se, kanske att jag börjar skriva ut det sedan, ifall det finns intresse för det. 
Avslutade passet med dips tills jag absolut inte orkade fler, och det var en nöjd tjej som gick därifrån med skakande armar. Som det ska vara, med andra ord! 
Stretchade och körde lite magövningar innan jag begav mig hemåt. 

 

Kommentarer
therese

gud vad fina bilder du tar! ser asgott ut.
kram. <3

Svar: Tack sötnos!
evelaan.blogg.se

2013-04-16 17:52:40
URL: http://terrisp.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: