Piteååå

Godmorgon! Är på himla gott humör idag, även om jag vaknade av att min hund gnällde och kastade sig in i dörren för att han ville ut?! Haha. Här har ni dagens frukost, dålig kvalité dock då det är en instagrambild! Stör det er att det är olika effekter på bilderna, eller ska jag börja lägga ut orginalen här på bloggen?
Nu ska jag göra mig klar för dagen, och sedan bär det av till gymmet för antingen ett benpass eller rygg och bicepspass. Har inte riktigt bestämt mig! Kanske slutar med ett konditionspass ;) 
Ikväll blir det valborgsfirande, även om jag själv inte förstår grejen riktigt. Jag har kommit förbi den tiden då jag tyckte det var kul att dricka mig redlös och inte ha kontroll över mig själv. Been there, done that liksom! Hur firar ni valborg idag? Kram. 

Förresten! Ni som bor uppe i norr - jag kommer på besök den 7 juni om någon vill ses! :) 

Kommentarer
Sandra

Tror våra frukostar ser nästan identiska ut idag, fast jag Hade kaviar & mango istället. Frukost är lätt bästa målet på dagen! :)

Blir nog bara lite grillat annars blir det en lugn valbrg.

Svar: Haha, lustigt! Ja, verkligen!: )
Vad trevligt. Ha en fin kväll!
evelaan.blogg.se

2013-04-30 09:40:00
URL: http://www.saaka.blogg.se
Anonym

Kan inte du lägga upp en bild på dig innan anorexian "slog in"?

2013-04-30 16:08:30
Mia Olsen

Skulle vara kuuuul om du ville lägga ut orginalbilderna också. eller variera iaf hehe (a)

ha en bra valborg bästa fina bästa vän! <3

2013-04-30 16:53:36
URL: http://marslammet.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: