Rekord

Hej på er! Testar blogga från mobilen, så vi får se om det kommer fram.
Sitter i skrivande stund i stan med en vän och hundarna i solen. Så himla varmt hos mig, tror det är uppemot tjugo grader idag. Så skönt. 
Körde som sagt kondition imorse, och det gick toppen! Tog nytt rekord på milen - 44.36minuter!! Längesen jag försökte mig på milen, på senaste tiden har jag knappt kunnat springa och isåfall bara någon km, eller så har jag kört konditionspass på crosstrainern. Men inte idag! Sprang sammanlagt 14km, helt underbart! Ut i solen med er och njut!

Kommentarer
Ise

Vad använder du som återhämtning efter löppass? Har du prövat fitnessgurus One Recovery?
Jag upplever att jag blir så trött om jag springer flera dagar i rad, har du något tips?
Grymt bra jobbat tjejen!
Tacksam för svar.

2013-04-21 15:52:20
We're not in wonderland anymore, Alice.

Skönt att mobilbloggning fungerar för dig! Appen för mig bara stänger ner sig hela tiden...

2013-04-22 11:25:58
URL: http://captivatedminds.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: