Snabbmat - the healthy way

Godmorgon! Hade en riktigt stressig dag igår och hann knappt skriva här, men jag tror nog ni överlevde. ;) 
Vilade från träning igår då jag kände att min kropp behövde det, men idag är jag redo och alldeles sprallig i kroppen. Idag står benpå schemat - hatkärlek till det alltså! 
Här får ni två bilder från de senaste middagarna. Kyckling, halloumi, fullkornsbulgur och sallad. Fullkornsdinkelpasta, köttfärssås och sallad. 
Detta är snabbmat för mig! Tog mig tio minuter att göra rätten med kyckling och köttfärssåsen tog väl en kvart på sin höjd. Alla ursäkter om att "man inte har tid" att äta nyttigt eller vad det nu kan vara tycker jag är löjliga. Det har minst lika lång tid att gå till donken och beställa en Big Mac meny! 

Kommentarer
Josefine

Hur gör du i ordning din kyckling? ser alltid så god ut =) Är det fryst, steker du, i ugn, micro?
jag ÄLSKAR kyckling men hatar att rensa den haha!

Svar: Steker och kryddar under tiden bara ;)
evelaan.blogg.se

2013-04-24 09:46:21
Alice

Vad har du i köttfärssåsen?

Svar: nötfärs, gul lök, champinjoner, krossade tomater, tomatpure, kryddor :)
evelaan.blogg.se

2013-04-24 10:12:53
URL: http://www.aliceattack.com
Emilia

Väldigt klokt skrivet det där sista om att det tar lika lång tid att gå till donken! :) håller verkligen med dig.

Svar: Visst?! Det är ju faktiskt så.
evelaan.blogg.se

2013-04-24 10:20:14
URL: http://emiliaas.webblogg.se
Ebba Molin

Älskar verkligen din blogg, och din Instagram!

Svar: Nämen åh, tack! :)
evelaan.blogg.se

2013-04-25 08:44:23
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: