Veckans träning

Tänkte härma en del andra bloggare och skriva upp veckans träning här i bloggen. Kul för er att läsa (eller..?) och smidigt för mig att ha det nedskrivet så jag kan kika tillbaka senare.
  • Måndag: VILA
  • Tisdag: 30min crosstrainer, styrka för bröst, triceps, axlar. 
  • Onsdag: 32min löpning, styrka för ben och mage. 
  • Torsdag: 33min crosstrainer, styrka för rygg och biceps.
  • Fredag: 95minuter crosstrainer. 
  • Lördag: 31min crosstrainer, styrka för bröst, triceps, axlar. 
  • Söndag: 80min löpning. 
Nöjd med veckans träning! Tog ut en vilodag, första på länge, som jag faktiskt behövde. I vanliga fall brukar jag köra ett pass bodybalance på onsdagar också, men jag orkade helt ärligt inte. Det handlar om att hitta en balans mellan träningen, kosten och vilan. Jag känner att jag har hittat den. 

Kommentarer
Linnea

Har en fråga, missade den lilla "frågestunden" eller vad det var där nere men jag undrar verkligen en sak...
Läser ofta i bloggen att du går ut på en morgonpromenad med hunden, och att du SEN gör frukost efter det. Är du inte hungrig direkt på morgonen? Hur länge brukar du vänta med frukost?
Nyfiken, själv måste jag äta typ 5 min efter jag vaknat, annars hungrar jag ihjäl. KRAM ! <3

2013-04-22 10:50:10
URL: http://linneaelisabet.blogg.se
Sandra

Bra jobbat kompis! :) den där balansen är svår att uppnå, men tror vi båda två börjar hitta den nu! :)

2013-04-22 11:04:26
URL: http://sandrastenson.se
Anonym

Räknar du ut vad du äter i dina måltider?
kan du ta precis som du vill ha utan att tänka på det eller räkanr du så att de ska bli ungefär samma ? och om du gör de, skulle du klara av att ta så mycket du vill ha även om de blir mycke kalorier eller mer än du tänkt eller att du kan ta något annat för dom kalorierna då?
t.ex. granola eller nötter är ju rätt energirikt, kan du ändå ta så mycke du vill ha eller tänker du att du tar lite mindre för att kunna ta något annat då också? eller hur avgör du hur mycke du vill och ska ha?

2013-04-22 13:21:31
Anna

Hur ser din dag ut i måltider?

2013-04-22 16:01:22
ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Grym träning! :D

Svar: Tack! :)
evelaan.blogg.se

2013-04-22 16:30:03
URL: http://lica.nu
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: