Veckans träning - v 17

Måndag: 30min crosstrainer, styrka för rygg, biceps
Tisdag: VILA
Onsdag: 31min löpning, styrka för ben, rumpa
Torsdag: 30min crosstrainer, styrka för bröst, triceps, axlar, mage
Fredag: 100min crosstrainer 
Lördag: 30min crosstrainer, styrka för rygg, biceps
Söndag: 80min löpning 
Sammanlagd träningstid: 11.5timmar
Jag är nöjd med veckans träning! Även om jag haft veckor där jag tränat mer, men vad spelar det för roll? Det är ju kvalitén på träningen som räknas - inte kvantiteten. Denna vecka har jag fått till riktigt bra pass och fått träningsvärk efter varenda ett, vilket jag inte brukar få på överkroppen. Så det känns toppen! 

Kommentarer
lina

duktigt jobbat!!

Svar: Tack! :)
evelaan.blogg.se

2013-04-29 20:07:58
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: