Dålig dag

Idag har jag haft en riktigt dålig dag. Allt har bara känts hopplöst och det enda jag ville när jag vaknade imorse var att somna om igen. Bra start!? 
Tog mig, utan motivation för en gångs skull, till gymmet iallafall och tänkte att det skulle peppa upp mig. Det hjälpte lite, men bara för stunden. 
Fick till ett bra pass åtminstone, styrka för bröst och triceps. Ett tips till er om ni verkligen vill köra slut på en särskild muskel och få mjölksyra; kör superset. Jag körde superset på triceps pushdowns och tricepsextensions, snacka om att jag var trött i armarna sen! 
Japp, den här bilden stämmer bra in på mig idag. Jag mår dåligt nu, men jag vet att jag kommer resa mig upp. Det är okej att känna, okej att inte alltid vara på topp - sålänge man reser sig upp igen! 
Sådana här dagar har vi alla och det tycker jag är viktigt att visa här i bloggen också. Visa att jag bara är mänsklig! 
Så det är därför det har varit tyst här i bloggen idag, och så lär det nog fortsätta. Förhoppningsvis vaknar jag upp på bättre humör imorgon! Kram på er. 

Kommentarer
coffesmokesdietcokes.blogg.se

:) hejja dig! det är okej att känna, man behöver det! hoppas i morgon blir en bättre dag! <3

2013-07-02 18:25:32
URL: http://coffesmokesdietcokes.blogg.se/
Anonym

Ifall man vaknar och känner sig sådär, varför tvinga sig till att gymma iaf? det är väl okej att inte gymma om man inte vill för en dag? förlåt för att fråga men de känns som om du tvingar dig till något du inte vill..

Svar: Jag tvingade mig inte till gymmet. Jag hade bara inte samma motivation som jag i vanliga fall har. Vad gör du när du har en dålig dag? Vad får dig på bättre humör? Se på en film?
Precis som det är din "medicin" är träningen min.
Självklart tvingar jag mig inte till något jag inte vill.
evelaan.blogg.se

2013-07-02 21:14:24
fight4fit

Alla är vi mänskliga och man ska verkligen inte låtsas som nått annat. Alla kan ha en dålig dag, vecka eller liknande och ibland får man helt enkelt tillåta sig att ha det så. Ibland kan man behöva det för att sedan hitta tillbaka till motivationen, det är ju en dag i morgon också :)

2013-07-02 22:45:40
URL: http://www.fight4fit.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: