Min lördag

Godmorgon! Igår kom äntligen värmen till Skåne! Som jag längtat och övervägt att flytta till Stockholm som haft sol vareviga dag, typ. ;)
Körde ett rygg och bicepspass på morgonen, och sedan bytte jag om till bikini och låg i solen med en vän. Mys!

Kvällen spenderade jag med mamma. Gick till en nyöppnad hundrastgård med våra tre hundar och promenerade sedan bort till Hemmakväll. Var inte sugen på godis, men sympatiköpte iallafall för mammas skull, Åt någon bit, men inte mer än så. Verkligen skillnad när man inte ätit godis på ett tag, allt smakar konstgjort och luktar bara... socker. Haha. Och då har jag ändå varit en godisråtta tidigare. ;) Aldrig varit särskilt förtjust i chips, popcorn osv, utan för mig har godis alltid varit det jag smaskat på. Speciellt choklad! Det kommer jag nog aldrig tröttna på.

Kom ihåg att det är okej att äta snask då och då - det betyder inte att du måste "börja om", är misslyckad eller kommer bli fet. Absolut inte! Det är snarare nyttigt att kunna äta onyttigt ibland utan att få ångest.

Nu är jag påväg till gymmet för ett konditionspass. Går här i korta shorts och linne utan att frysa. Hela 22grader redan! Så blir att köra hårt och sen ut och steka i solen. Tänkte även hinna med att göra lite matlådor senare.
Vad gör ni idag?


Kommentarer
fight4fit

Visst är det härligt att värmen äntligen verkar komma till Skåne också :) Själv har man jobbat och tränat idag och efter det varit mest död :p

2013-07-07 23:39:58
URL: http://fightfit.blogg.se
Crazylicious

Åh vilken mysig lördag! :) Kul att värmen har kommit, det var på tiden!
Sv: Ah, det är banne mig inte lätt att få till det där med sina makros! Haha! Bara för det blev jag sugen på lite kvargglass... ;)

2013-07-08 14:19:21
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: