Nytt kosttillskott

Som jag skrev i tidigare inlägg så var jag och införskaffade nya kosttillskott häromdagen. Tyckte att min "proteinhylla" ovanför garderoben såg lite tom ut... 

Till mitt försvar är faktiskt burken från Scitec Nutrition tom (den röda), och resten är halvfulla tomma.. Haha. 

Så, med siktet inställt på aminosyror och en ny PWO begav jag mig till Gymgrossisten här i Malmö. Fick fantastisk hjälp av Richard i butiken som rekommenderade dessa produkterna nedan. 
Ja... Som ni ser blev det inte bara aminosyror och PWO, utan två burkar med protein fick också hänga med hem! En burk från ON och en från BMR. Hunnit testa båda, och proteinet från BMR var gudomligt! Så ett tips är att beställa från dem i smaken "creamy chocolate"

Tänkte skriva lite mer om varför man ska ta aminosyror, när och lite sånt en annan dag, men jag köpte mig iallafall Xtend Lemon lime sour ifrån Scivation. Smaken var OK men har hört att "Raspberry blue" är ännu godare! 

Så, åker ni förbi Malmö/bor i närheten tycker jag att ni ska ta er en sväng förbi Gymgrossisten vid Hansacompagniet, men gör det på egen risk - ni kan bli ruinerade! ;)
 

Kommentarer
helena

Hej! Älskar din blogg men du, vf bekräftar du inte att jag vill följa dig på instagram? La till dig för nån dag sen o sen igen idag :( kram!

Svar: Hej Helena! Jag har skapat en ny instagram, fitnessbyevelaan, och har därför låst min gamla! Så följ fitnessbyevelaan istället, kram!
evelaan.blogg.se

2013-07-28 00:26:45
Emma

Hejhej, vilken onewhey tycker du smakar bäst? c:

2013-07-29 14:35:15
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: