På tal om toalettbesök

Godmorgon! Ute på en promenad med hundarna och passar på att skriva ett inlägg under tiden. Multitasking, ni vet. ;)

Hade vilodag från gymmet igår, vilket brukar betyda powerwalk utomhus. Vädret hade dock andra planer och det öste ner utanför, så det fick bli en powerwalk på löpbandet!

Därefter åkte jag in till Malmö för lite häng med min lillebror som just kommit hem efter att ha varit iväg i tre veckor. Införskaffade bland annat nytt protein, pwo samt aminosyror. Skriver mer om det senare! (Inte hunnit fota hehe)

Tänkte förresten nämna det här också; skrev på min instagram igår att jag inte postar så mycket om mitt privatliv där eller på bloggen. Det är så jag vill ha det, jag har valt att fokusera just på träning, kost och hälsa. Så jo, jag gör annat på min fritid än att träna och äta nyttigt, precis som du! Jag väljer bara att inte skriva om det. Jag menar.. Bara för att jag inte skriver varje gång jag går på toaletten betyder ju inte det att jag aldrig bajsar (eller...?) ;)

Nu ska jag pallra mig till gymmet för lite kondition efter denna frullen. Vaknade upp vrålhungrig och bestämde mig för att göra en stor frukost. Gjorde den lite föör stor, haha, och orkade inte äta allt.


Kommentarer
AN

Önskar att jag orkade göra så fin frukost. Ser supersmarrigt ut.

2013-07-26 14:49:27
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: