Questbar-recension

Fick en fråga angående questbarsen jag beställde till detta inlägget och tänkte att jag kunde besvara den öppet i bloggen då det kanske är fler som undrar! 

"Äter du questbars bara efter träning eller händer det att du tar före eller kanske som mellis trots att du har en vilodag?"
Jag äter oftast questbars till mellis, det är ju så himla smidigt att ha i väskan som "nödproviant" när hungern slår till och man kanske inte har tillgång till bra mat. Jag tycker att affärernas utbud av bra mellis är för dåligt, och då passar en questbar utmärkt att äta när man sätts i sådana situationer! Det händer också att jag äter en questbar efter träning, eller på en vilodag. När jag är sugen helt enkelt! De behöver nödvändigtvis inte intas enbart i samband med träning alltså. 
Smakade den här godbiten häromdagen. Questbar med smak av choklad och jordnötssmör. Den var god, men slår inte "Peanutbutter supreme"! Ena halvan åt jag naturell så att säga, och den andra värmde jag i micron som jag hört många göra, och då blev den genast godare! Smakade lite som kladdkaka, hehe. 
Ska jag betygsätta den från 1-5 får den en 3:a. 

Questbars finns att beställa hos bodyaction.nu!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: