15 juni

Godmorgon! Herremingud, she blogges again ;) 
Igår gick jag och familjen ut och åt på restaurang då mina småsyskon fick sommarlov och det är en tradition att vi gör något sådant när "siste man" fått sommarlov! Det var sushi, mongolian (?), teppanyaki samt asiatisk buffé - ugott! 
Åt anka, kyckling, cashewnötter, räkor, grönsaker, frukt och smakade på en bit friterad banan. För ja, vill jag ha, då äter jag, oavsett om det är nyttigt eller ej, ok? Vet ju att en del tycker att jag måste bevisa att jag kan äta sådant på daglig basis, men det handlar inte om ångest och liknande. Jag vill helt enkelt inte ha. Inte skulle ni tvinga en random människa på stan att äta lite godis mitt på dagen, "bara för att"? Äsch, nu kom jag ifrån ämnet. 
Detta var första tallriken/tallrikarna. Dock åt jag inte ens hälften av det här (bästa med buffé ju, man kan lassa på hur mycket som helst, smaka lite, ta om osv haha), och minst tre-fyra tallrikar till sen. Haha!
Dog ank-döden, deras gryta gjord på anka var så himla god! 
Nu, mina vänner, ska jag iväg och träna. Blir favoritpasset idag! Och sedan ska jag iväg och träffa en vän. Hur spenderar ni denna lördagen? 
 

Kommentarer
Anonym

Var det på Rose garden?

Svar: Nej!
evelaan.blogg.se

2013-06-20 00:14:15
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: