18km och lunch

Fick till ett riktigt gött konditionspass idag, trots att jag inte var så himla pepp för en gångs skull. 
Sprang 13km, hoppade av för att kissa (lol), sprang ytterligare 1km och sedan körde jag 1km-intervaller. 1km snabb powerwalk med rejäl lutning, 1km löpning på 17km/h och sen allt en gång till. Så sammanlagt blev det 18km! Stolt över mig själv, men samtidigt bitter över att jag inte fortsatte till 20km, haha! Mamma kom och störde mig och ville gå hem då hon var färdig, så jag fick snällt ge med mig. (inte alls så att jag var trött, nä)
Hoppade in i duschen med en gång då jag var alldeles blöt av svett (viktigt att nämna) och sedan hittade jag denna goda matlådan i kylskåpet. Lax med en sallad på quinoa, svarta bönor, gurka och avokado. Mums! 

Kommentarer
Daniella 🌙

Åh, ska testa den salladen i morgon!

Svar: Hoppas det smakar/smakade!
evelaan.blogg.se

2013-06-30 14:44:26
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Anonym

skulle inte du sluta med löpning? (:

Svar: Jag funderade på att satsa mer på styrketräningen och då alltså inte springa lika mkt, men springa kommer jag nog alltid göra :)
evelaan.blogg.se

2013-06-30 22:30:00
fight4fit

Åh herre gud va duktigt du är! Två tummar upp!

Svar: Tack! :)
evelaan.blogg.se

2013-06-30 22:44:17
URL: http://www.fight4fit.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: