Älskade kondition

Dagens konditionspass var nog på allvar det värsta jag varit med om. Inte värsta som i dåligt, utan jäkligt tufft. 

Ser ni den där minimala ljusa fläcken högt uppe på tröjan? Det är färgen tröjan egentligen har.. Haha. 
Bara av bilderna att döma kan ni se att detta var ett grymt pass, eller hur!? 1h 30minuter på crosstrainern körde jag. Första 30 minuterna körde jag inte alltför tungt, bara snabbt. Nästa 30 minuter var intensiteten lika hög, men motståndet ökade desto mer. Sedan, de resterande 30 minuterna, drog jag på rejält på både hastigheten, motståndet och lutningen. Sista minutrarna var jag så slut och ville bara kliva av, men nej! Benen + rumpan brände och svetten rann - men passet skulle genomföras till fullo. 
Sedan promenerade jag hem från gymmet, duschade och intog denna goda lunchen. Celsius för att fylla på med energi. ;) Favoritsmaken är vilda bär, som på bilden, eller jordgubb/kiwi

Kommentarer
felicia

riktigt bra jobbat!!! härligt och vara sådär svettig :D

Svar: Jaa, sådana pass är så härliga! :)
evelaan.blogg.se

2013-06-24 09:02:38
URL: http://tkhl.shapemeup.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: