Benpass

Åkte som sagt in till stan igår för att leta efter lite vardagskläder. Vad jag hittade och kom hem med? Löparstrumpor. Haha. Orkar inte. 
Blev iallafall en god middag på Jensens, 250g kyckling med rotfrukter. Protein come to mama. ;) 

Idag vaknade jag upp pigg i kroppen - fylld av energi taggade jag till ett benpass. Gick helt okej idag! Hade önskat att få med lite stela marklyft också, men då det var upptaget i princip hela passet fick jag ändra om lite i schemat. Tar igen det nästa gång! Såhär såg passet ut: 
  • Insida/utsida lår
  • Benpress
  • Squats (både lite tyngre och ass to grass med lättare vikter)
  • Bulgariska utfall
  • Benspark
  • Leg extensions
  • Vadpress
Samt en övning för rumpan. Satsade på att köra extra långsamt idag och verkligen känna hur musklerna jobbade och många set per övning. Himla skön värk efteråt, måste jag säga! Lär ångra att jag skrev detta imorgon. ;) 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: