Blodsmak

Vet inte om ni är som mig, men jag har alltid värst träningsvärk i benen två dagar efter passet. Så när jag vaknade upp imorse var det inte lätt att kravla ur sängen, haha! 
Idag var det kondition på schemat - hade egentligen tänkt köra lågintensiv löpning och testa springa ett halvt marathon, meeen kände genast att de planerna var bortblåsta med denna värken i benen. Istället blev crosstrainern min kompis för 90minuter! Körde tungt och fort, med en snittpuls på 90% av max rätt igenom. Tror ni jag var slutkörd efteråt eller? Blodsmak i munnen och gud vad jag älskar det! Efter ett riktigt hårt konditionspass får iallafall jag en så härlig känsla i kroppen. Och eh, jäkligt hungrig blir jag också. Lunkade hem från gymmet och gjorde iordning lurre. 
Svarta bönor, grönsaker, räkor, avokado, ägg och fetaost. Mums! 

Hoppas ni får en trevlig fredag vad ni än gör. :) 

Kommentarer
lina

haha, exakt likadant med mig när det gäller träningsvärk! men samtidigt är det ju såååå skönt!

2013-06-28 18:06:26
Daniella 🌙

När man är överviktig och vill ta tag i vikten, vad är bäst att börja med, muskler eller kondis? har ju hört att man bränner mer fett ju mer muskler man har

Svar: Jag skulle säga att du borde satsa på en kombination av båda :)
evelaan.blogg.se

2013-06-28 19:11:42
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
F

WOW, du kör verkligen!! Du är så duktig!

2013-06-29 10:24:49
URL: http://www.sanctity.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: