Energy Armor

För någon vecka sedan fick jag hem ett par armband från Energy Armor. De sägs ge en:
  • bättre fokus
  • ökad rörlighet
  • förbättrad balans
  • större inre lugn
  • smärtlindning
  • ökad styrka
  • bättre och djupare sömn
  • kortare rehabilitering vid skada
Låter för bra för att vara sant, eller hur? Jag trodde inte på produkten först men tänkte att hey, de är snygga och det skadar ju inte direkt att ha dem på sig. Nu, någon vecka senare, är jag beredd att ändra min åsikt. Jag har länge haft sömnproblem. Sover för lite, helt enkelt. Somnar sent och vaknar tidigt, alternativt sover inte alls. Ligger alltid och vrider mig i åtminstone en timme innan jag somnar. Men på senare tid har jag somnat såfort jag lagt huvudet på kudden! 
Och min mamma som också har sömnproblem, värre än mig, och har gått på sömntabletter i över 10år, har för första gången någonsin försovit sig! 

Så ja, jag tror faktiskt på dessa armbanden! Därför vill jag tipsa er om dem, och ge er 15%rabatt när ni beställer om ni anger mitt namn, Evelina, i kassan. :) 
Edit: Glömde skriva ut länken. Klicka här för att komma till hemsidan! 

Kommentarer
Alice

Var ska man bestäla ifrån då? missat lägga in webbadressen juu :P

Svar: hoppsan! här är länken: http://easweden.se/?page_id=111
evelaan.blogg.se

2013-06-24 15:11:15
URL: http://www.aliceattack.com
Daniella 🌙

Låter ju som värsta bluffen haha :O

Svar: Tyckte jag med först. Men de funkar för mig iaf.
evelaan.blogg.se

2013-06-24 19:55:36
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: