Hemsk lördag

Hej på er! Redan söndag igen. Har ni haft en bra helg? :)

Igår var en riktigt dålig dag för mig, haha. Först åkte jag och tränade, 20min crosstrainer, styrka för rygg och biceps och sedan 10min löpning. Låter bra, visst? Men nej. När jag var inne på nästsista övningen som var bicepscurls med skivstång, så hade någon satt tillbaka vikterna fel. (Finns fem färdiglastade stänger för curls, med 5, 10, 15, 20, 30. Var inte så fokuserad (dreglade över en snygg kille hähä) och råkade ta 10kg mer än planerat. Märker det inte förrän jag ska dra upp stången och handleden, som jag skadat sen innan, knäcker till. Åh! Ont som tusan idag med och jag börjar tro att jag brutit något..

Sen, som pricken över i, behövdes det basilika till middagen vilket inte fanns på Ica 500m ifrån oss. Tog därför en PW till Willys som ligger 3km ifrån oss. Solen sken och jag hade ett skönt tempo. Handlade det jag skulle och begav mig hemåt. Tio (!!!) meter utanför affären börjar det ÖSA ner (skojar inte, var översvämningar på gatorna). Inte tänker jag på att gå tillbaka till Willys och vänta där nej, jag bestämmer mig för att springa hem. Dyngsur med en påse i näven kutade jag de 3km hem på 12 minuter. Haha. Fick ett extra träningspass!

Nåja. Det var min lördag! ;)
Som jag skrev gör handleden ännu ondare idag, så tror att det får bli lite lugnare på träningsfronten nästa vecka.
Mycket som händer då iallafall, så lite mer vila än vanligt gör nog gott.
Har en del skola att ta itu med, släkten kommer ner till Skåne från Piteå för student, och sedan åker jag med farmor och farfar upp på fredag morgon, så det blir att sitta i en bil hela helgen också.
Äsch. Kan vara bra att samla lite krafter inför kommande veckor. :) Något konditionspass och benpass ska dock gå bra.


Kommentarer
juliajensen.se

Men ett sådant fint ansikte som du har borde du absolut inte för allt i världen täcka över det!!!

kram

Svar: Gullis!
evelaan.blogg.se

2013-06-06 12:02:38
URL: http://juliajensen.se/
Ella Stork

ville bara säga, att du är en av mina största förebilder! Får sjukt mycket inspiration från din blogg och din ig! Hoppas allt är bra, kram

Svar: tack, vad snäll du är! Detsamma, kram!
evelaan.blogg.se

2013-06-11 08:36:38
URL: http://ellastork.blogg.se/
helene

Vilka fina spiror! Vader och lår minsann! Du har verkligen fått bra träningsresultat! :)

Svar: tackar! :)
evelaan.blogg.se

2013-06-13 09:36:27
URL: http://helenesoderberg.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: