Invigning av MMsports

Min dag igår var inte den bästa. Började bra, stack till gymmet direkt efter jag postat ett inlägg här i bloggen, rygg och biceps. Avskyr det passet, känns inte som att jag får bästa möjliga kontakt.. Nåja. Man ska väl ha sådana pass också! Tog mig igenom det åtminstone.
Tog mig sen in till stan för att träffa Chloe och gå på invigningen av MMsports! Himla trevligt. Blev bara en snabb sväng dock, men fick med mig nytt protein och en shaker! Inte för att jag behöver något av det, haha, men blev sugen i butiken. Har ju faktiskt inte något gott kasein hemma just nu, och jag saknar mitt fluff! ;)
Och shakern är ju så smidig! Det tillkommer små "burkar" som man kan skruva på, och förvara pulver i. T.ex pwo eller proteinpulver om man är på språng! 
Sen gick dagen käpprätt åt skogen. Visste i slutändan inte om jag skulle gråta, skratta eller gå och sova, typ. Haha. Fast det är en annan historia som vi inte behöver dra här. :) 

Vaknade upp på bättre humör idag iallafall, med träningsvärk i rygg och biceps! Blir alltid lika chockad då jag får träningsvärk där, då motivationen verkligen inte är på topp under passen. 
Nu ska jag bara smälta frukosten och sen sticka iväg till gymmet för ett konditionspass! Hoppas ni får en bra dag. 
 

Kommentarer
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Älskar verkligen din blogg!
Har fått så mycket inspo av dina matbilder så nu ska jag ta och köra hardcore i Juli och ta efter dina matbilder gällande maten. Tror det kommer gå grymt bra :D

2013-06-30 12:14:38
URL: http://dixiwonderland.com/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: