Jun. 29, 2013

Godmorgon folks! Lördag idag och även öppningen av Mmsports här i Malmö. Så senare idag blir det en sväng dit med en vän. Får se om jag kommer hem med något, beställde just nytt protein från Fitnessguru haha. Har glömt att visa det här i bloggen, men tänkte att jag kunde vänta lite med det tills jag kan ge er en recension av smakerna. :) beställde iallafall one whey vanilla wildberry, one whey isolate Rocky road/pineapple och one egg blueberry cheesecake.

Men innan dess ska jag hinna med ett rygg- och bicepspass på gymmet. Värsta passet, men det ska nog gå bra.
Vad gör ni idag?


Kommentarer
Bianca

Hej! Jag måste säga att jag blir sjukt inspirerad och imponerad av dig och din träning och kost. Jag har gått från 64 kg till 57 kg pga att jag ändrat min kost (bli inspirerad av dina matbilder på instagram), slutat hetsäta när jag mår dåligt och börjat jobba 5 km 2-3 ggr/vecka. Jag har haft svårt för min kropp, avskytt den i perioder men träningen får mig att börja älska min kropp! Mitt mål är att gå ner till 54-55 kg och börja styrketräna när jag känner mig redo för det (tycker det är jobbigt att gå till gym, känner mig uttittad och är rädd för att göra fel).

När jag har lust att ge upp så kollar jag i din blogg eller instagram och får upp motivationen, dina kroppsbilder på det du lyckats uppnå på gymmet får mig att komma ihåg varför jag gör det. Mitt mål är en frisk vältränad kropp och att äta så ren mat som möjligt som är bra för kroppen.

Fortsätt med det du gör, du är fantastisk!

Svar: Åh, blir så himla glad av din kommentar. Tack, tack, tack!
Och du, vad duktig DU är då! Vet hur svårt det är att sluta hetsäta, så det ska du verkligen ha en eloge för!

Vet du? Det finns många som känner så. Rädd att göra fel, bli uttittad osv. MEN oftast är man för upptagen med att fokusera på sig själv att man inte tänker på vad resten gör! Precis som på stranden, du vet?
Du kan, det vet jag! Det gäller bara att våga.
En gång för längesedan kände jag likadant, nu struntar jag totalt i vad resten tycker om min träning. :)

Kram på dig och hoppas du vågar ta dig till gymmet!
evelaan.blogg.se

2013-06-30 12:48:28
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: