Kontrast

Godmorgon på er!
Dagen började effektivt; städning av lägenheten medan äggen till frukosten kokades, käkade, ut med hundarna på en PW, och sedan ytterligare en PW till gymmet. Nu har jag precis kört färdigt här och ska svepa min proteinshake och sedan powerwalka hem också. Skönt att vara färdig med allt så tidigt!

Stor skillnad från igår, haha. Vet inte vad det var för fel på mig, men herregud så trött och seg jag var! Ville inget annat än att sova och gråta typ? Lite piggare idag, men det håller i sig lite fortfarande.. Nåja, alla dagar kan inte vara på topp - och det tycker jag är viktigt att visa här i bloggen också!

Nä, nu ska jag sätta fart, och kanske jag hinner ut i solen lite innan min moster från Sthlm kommer hit. :)
Ha en bra dag!

 

Kommentarer
fight4fit

Eller hur, de går faktiskt inte alltid att vara på topp! Tror nog jag har en sån dag i dag som du hade igår. Phhuuu... Hoppas bara imorgon är bättre :)

Svar: Hoppas din dag blev bättre! Kram!
evelaan.blogg.se

2013-06-18 20:35:59
URL: http://fight4fit.se/
Anonym

Du kanske borde prova äta järntillskott?

Svar: Kanske! Har funderat på det tidigare. Var hos läkaren och tog provet för kanske en-två månader sedan, och då visade inte värdena ngt :(
evelaan.blogg.se

2013-06-19 22:12:32
Anonym

visste du att mensen inte återkommer förrän man har tillräckligt med fett i dieten. Man kan gå upp i vikt hur mycket som helst utan att få tillbaks sin mens.

Svar: Yes, det vet jag! Och jag äter mer än tillräckligt med fett dagligen. Fett behöver nödvändigtvis inte komma ifrån feta såser, grädde, creme fraichê etc. Jag får i mig fett från nötter, avokado, jordnötssmör, lax, fetaost, halloumi osv. Jag är inte rädd för fett (som jag vet att många andra är) och får ofta i mig mer än 1g per kroppsvikt.
evelaan.blogg.se

2013-06-20 23:23:57
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: