Matinspiration från min ig

Hello! Vad glad jag blir att ni kikar in här trots den värdelösa uppdateringen, och era kommentarer är så himla rörande. Tack! 
Tänkte att jag kunde sammanfatta litegrann från de senaste dagarna på instagram. Kanske ni kan få lite middagsinspiration


På bilderna ovan kan ni se allt ifrån frukostmat till middagsmat, en köttfärspaj bakad på bönbotten, kyckling marinerad i chili/ingefära/lime/honung med kokosris, lax, stekta grönsaker och potatis, kycklingwok... Och det viktigaste: mitt nya beroende; hallon-kesokvarg toppat med banan, cashewnötter och jordnötssmör! gott

Kanske är jag tillbaka, vi får se helt enkelt! Bloggar när jag känner att jag har lust, tid och ork.
Annars finns jag som vanligt på instagram (evelaan) och även på deffrecept! Kram på er. 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: