Midsommar

Uuuh, vaknade upp med träningsvärk i hela kroppen. Främst rygg och ben, men bröst, biceps och rumpa värkte en hel del också.. Allt utom triceps haha! Så vilken tur att det är kondition som står på schemat idag. ;) sitter och skriver detta medan jag väntar på att PWOn ska kicka in, så detta är tidsinställt.

Glad midsommar på er förresten! Tycker egentligen sådana hör högtider som tex midsommar, Valborg osv är rätt onödiga.. En anledning att supa bara, åtminstone för folk i min ålder. (Säger inte att det är något fel med det, men det intresserar inte mig). Ikväll blir det antingen att åka till en kompis och grilla, eller fest. Brukar dock inte vara särskilt kul att vara den enda nyktra..
Nåja! Får se hur jag gör. Hur firar ni midsommar? :)


Kommentarer
Julia (jsamuel90 på insta)

Vi har hyrt ett ställe och blir typ 40 pers där, bra ös antagligen ;) men jag ska inte dricka sådär jättemycket, har köpt en flaska vin och det räcker! Har inte druckit sen juldagen så även om alkohol ger mig ångest ska jag försöka ha kul :)

Hoppas du får en mysig dag vad du än hittar på :)

Bor du i skåne förresten? Jag bor nämligen i blekinge :p

Kram

Svar: Låter som en kanonkväll! Ja, det är okej att dricka alkohol ibland, sålänge man gör det med måtta :) Ja, jag bor i skåne! Utanför malmö. :) kram
evelaan.blogg.se

2013-06-21 12:16:34
Caroline

Ja som man brukar. Sill och god mat, jordgubbar och lekar. Grilla och umgås med familjen och vännerna.
Älskar högtider. Får vara ledig, äta och mysa med vänner och familjen. Bästa som finns.
Supa är jag för gammal för :)

Svar: Vad trevligt :) Hoppas du fick en bra kväll!
evelaan.blogg.se

2013-06-21 16:49:13
URL: http://carro6.blogspot.con
Johanna

Låter som ett riktigt grymt pass!

2013-06-22 01:57:51
URL: http://jwes.shapemeup.se
Johanna

Såg att jag kommenterade på fel inlägg.. oops! Med glad midsommar till dig i alla fall :)

2013-06-22 01:58:33
URL: http://jwes.shapemeup.se
Anonym

celsius ger knappt någon energi. Super-kalorisnål dricka ju.

Svar: Har svarat på denna kommentaren tidigare i ett annat inlägg, JO, det gör den. Läs på eller testa själv innan du kommenterar.. igen.
evelaan.blogg.se

2013-06-23 16:11:47
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: