Min dag

Stressig dag idag, minst sagt! 
Vaknade och gjorde i ordning den här goda frukosten. Verkligen standard hos mig! Kvarg, keso, yoghurt toppat med banan, granola, hallon och blåbär för en gångs skull! 
Tog sedan ut hundarna och sen promenerade jag iväg till gymmet. 

Blev ett skönt benpass idag! Tog PB i benpressen, vadpressen och raka marklyft! Har precis lagt in raka marklyft i mitt schema och idag körde jag med 60kg! Känns grymt bra faktiskt. Särskilt nu när jag är inne i en period där jag bara vill sova, typ. Är så himla trött, men vet inte varför!? Vaknar av mig själv halv åtta och kan inte somna om.. Nåja. 

Skyndade hem från gymmet, åt lunch, gjorde mig i ordning och sådär, sen åkte jag in till stan för att träffa en kompis. Virrade runt lite i stan bara, haha! Och nu är jag hemma. Tror det blir en väääldigt tidig kväll för mig.. *Gäsp*

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: