Ny instagram

Tvivlar på att ni missat detta, då de flesta av er som läser min blogg kommer just ifrån instagram, men jag har bytt användare och heter numera fitnessbyevelaan! Fått flera frågor angående varför jag bytt användare, och det beror på att jag tröttnat på att jämt få påhopp. Folk som kommenterar att "det där är ju inte en fullständig måltid" trots att det visst är det. Dessutom kan jag äta en lite mindre måltid och kompensera upp nästa. Jag behöver inte längre äta efter ett matschema. 
Eller kommentarer som "nu börjar du allt falla tillbaka och bli kroppsfixerad" om jag lägger upp en flex-bild på mig? Förstår inte. Det är ju just vad min instagram handlar om. Träning, kost och hälsa. Och jag trodde jag hade förmedlat det bra. Visat att jag hittat min balans, men tydligen inte. Allt för ofta fick jag sådana dömande kommentarer som endast trillade in just för att denne vet om min bakgrund. Därför valde jag att starta en ny. Visst, alla tidigare följare vet om att jag haft anorexia och kan för all del lägga elaka kommentarer, men nu kan inte någon ny följare kika tillbaka i mitt arkiv och hitta delar av min histora/återblickar. Med ett rent och fräscht arkiv börjar jag alltså om. 
Följ gärna mig på fitnessbyevelaan, men tänk till en extra gång innan du kommenterar något som du aldrig hade kommenterat till vem som helst. Min instagram handlar om träning, kost och hälsa - intresserar det dig inte? Följ inte! 
Kram på er! :) 

Kommentarer
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Jag hittade din insta för att du blev länkad. Tycker det är skrämmande att folk kan slänga ur sig såna saker! Jag började min viktnergång den 1 januari och det har varit lite fram och tillbaka men det är tack vare personer som du som jag fortfarande håller igång efter 6 månader!

Jag har också fått kommentarer om att jag utvecklat en ätstörning osv men man skriver fan inte så till någon som man inte känner. Skulle du nu fått tillbaka dina problem så skulle ju din familj/vänner reagera långt innan oss.

Stå på dig och var stark!
Du inspirerar till en hälsosam livsstil!

Svar: Åh, tacktacktack! Vad glad jag blir att du gillar bloggen. Kram!
evelaan.blogg.se

2013-06-23 10:11:48
URL: http://dixiwonderland.com/
Daniella 🌙

Fast det är ju jättevanligt att anoretiker utvecklar ortoroxi (heter det så? Träningsstörningen) så dom är väl bara oroliga för dig /:

Svar: Nej, det handlar inte om oro, då skriver man inte på det sättet de gör.
evelaan.blogg.se

2013-06-23 16:24:50
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: