Vaggar fram

Precis som jag trodde - jag ångrar det jag skrev igår. Har träningsvärken från helvetet i benen alltså! Knappt att jag kom upp från sängen imorse, haha. Tips till er alla; istället för att jaga vikter på gymmet (dvs lyfta så tungt som möjligt), glöm inte bort tekniken och kör lååångsamt! Då lovar jag er grym träningsvärk dagen efter.
Körde ju som sagt lite lättare vikter på squatsen (utöver de vanliga 90grader) där jag gick ner riktigt djupt och fick verkligen kämpa för att komma upp!
Idag vaggar jag fram och hatar att jag behöver gå och kissa var femte minut, att jag bor på fjärde våningen och att gymmet har grymt många trappor haha.


Nåja. Blev ett axel- och magpass på gymmet tidigare idag. Gick helt okej! Slängde in lite bröstövningar också, då jag verkligen älskar att köra bröst! Vilken muskel tränar ni helst, och vad är favoritövningen? Min är bänkpress.


Kommentarer
fight4fit

Haha, va härligt! :)

2013-06-27 14:30:52
URL: http://www.fight4fit.se
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Nu tränar ju inte jag på gym men jag älskar ju alla övningar som har med tuchen aka rumpan att göra ;)

Svar: Åh, men det finns ju många övningar du kan göra hemma, utan vikter! Och har du några vikter eller så hemma finns det ju ännu fler :)
evelaan.blogg.se

2013-06-27 14:34:46
URL: http://dixiwonderland.com/
fight4fit

Vad otroligt duktigt av dig och vilken snabb utveckling, måste kännas underbart! Jag är verkligen kass på att springa så lite löptips hade jag inte tackat nej till :)

2013-06-27 22:06:10
URL: http://www.fight4fit.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: