Vila

Idag var det en seg tjej som vaknade upp efter alldeles för lite sömn. Somnade sent och vaknade tidigt. Steg upp efter en halvtimmes vridande i sängen och gjorde i ordning frukost. Under hela måltiden dividerade jag med mig själv om jag skulle gå till gymmet eller inte. Det kommande rygg och biceps-passet kändes inte ett dugg lockande, så jag bestämde mig för att köra ett "gör vad du känner för" pass. Packade träningsväskan och promenerade mot gymmet. Halvvägs stannade jag och frågade mig vad tusan jag skulle till gymmet och göra, om jag verkligen inte ville? Kroppen skrek nej och huvudet likaså, för en gångs skull. Så jag beslutade att inte gå till gymmet, och tog mig istället en lång PW på en timme och gick sedan hem. 
 
Vila är viktigt. Det är då musklerna växer, glöm inte det hörni! 
Istället ska jag spendera dagen med att göra matlådor, städa lägenheten och sådant tråkigt som måste göras, men som aldrig hinns med. (Eller okej, det är så himla tråkigt att jag inte tar mig tid att göra det) 
Här får ni dagens lurre också. Kyckling med en råris-sallad på avokado, tomat, gurka, kikärtor och fetaost. Mums! Drack en celsius till för att få lite energi också.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: