1. Min idrottsbakgrund

Sådärja, då är det dags för dag ett på listan som jag skrev om häromdagen. 
Min idrottsbakgrund. Ja, jag har egentligen alltid sysslat med någon sport. När jag var fem började jag spela fotboll och kort därefter även tennis. Höll på med båda sporterna fram tills jag var 12-13 år och var tvungen att välja mellan antingen tennisen eller fotbollen då det tog för mycket tid. Fotbollen blev mitt val, och jag fortsatte med det tills jag blev 15 år fyllda. Då valde jag att sluta eftersom jag ville spela för att det var kul, inte för att bli bäst. Och tyvärr gick inte det då alla lag börjat "toppa" (dvs bara de bästa i laget fick spela matcher). Jag var faktiskt duktig på båda sporterna och skulle gärna börja på någon av dem igen! Men just nu är det styrketräningen jag brinner för. ;) 
När jag slutat på fotbollen började jag träna på gym lite smått - inte seriöst dock. Blev väl någon gång i veckan på sin höjd. Fick sedan inte lov att utöva någon aktivitet pga anorexin och då försvann gymmandet också. Och här är vi idag! Nästintill frisk och tränar på gymmet som jag älskar! Har fått lite tankar om att tävla inom fitness, men det ligger låångt bort än så länge. ;) 

Kommentarer
Anonym

Hej fin blogg bra tips och god mat! Beundrar dig så att du går till gymmet varje dag nästan !! :O
Men jg tänkte bara fråga om müslin, jag äter också den och den tar slut på typ två dagar, då jag brukar äta den som mellanmål...samma för dig eller brukar du inte ta så mycket till varje portion? Haha kraam :))

Svar: Nämen tack! :) Haha, den går åt här med ;)
evelaan.blogg.se

2013-05-02 14:04:47
Sandra

Kul :) hittade listan på en annans träningsblogg, a

2013-05-03 00:16:50
URL: http://sandrastenson.se
Sandra

Oj...
Antar att de är samma :) ska bli kul att följa din lista!

2013-05-03 00:17:56
URL: http://sandrastenson.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: