29 maj

Godmorgon! Tack för alla frukosttips förresten, nu har jag lite att testa om jag skulle tröttna ordentligt på min standardfrulle. ;)
Ändrade om den litegrann imorse iallafall - ägg på knäckebröd istället för mjukt, nötter i kvarg/keso-skålen istället för granola. Variation förnöjer, och gott var det! 
Idag har jag vilodag från gymmet. Ska till skolan på en stund och sedan bär det av mot ett Bodybalance pass. Nytt schema idag och det ser jag verkligen framemot! Förresten; är ni en av de som har förutfattade meningar om bodybalance, yoga osv? Då säger jag bara: TESTA! Jag var negativt inställd när jag gick dit första gången, endast för mammas skull, men efter det ändrade jag helt syn på bodybalance och yoga. Det är mer krävande än man tror! Och det är riktigt bra om man är dålig på att stretcha eller stel i musklerna/ovig. Numera är jag stammis på passet! ;) 
Nä, nu ska jag sluta tjöta på här och göra mig i ordning för skolan. Känner mig förövrigt lite stolt som har räknat ut en hel mattebok på 6 veckor. Hoho. 

Ha en fin dag allesammans, så hörs vi senare! 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: