5 maj

Godmorgon! Vaknade upp på desto bättre humör idag, vilket jag tackar för. Är inte van vid såna dippar längre, och det bästa är att det just bara är dippar som kommer sällan för mig numera, jämfört med innan, då de bra dagarna var få. 
Fick hem nytt protein från fitnessguru igår förresten! Tidigare har jag testat deras one whey chocolate hazelnut, pistachio/coconut och strawberry/white chocolate. Favoriten är den sistnämnda, särskilt i smoothies! Men de har tagit slut för länge sedan, (testat ett par sorter från t.ex mmsports, gymgrossisten osv också) så nu var det dags för en ny leverans. Denna gången fick det bli One Power (Pwo), One whey kiwi/yoghurt som är poppis nu, och One whey isolate peanutbutter då jag är helt tokig i jordnötssmör.
Har testat dricka isolate som shake och kiwi/yoghurt i gröten, men vill inte göra något utlåtande förrän jag testat dem lite mer! :) 


Kommentarer
Anonym

hur smakar nudlarna?! :o

Svar: har inte smakat dem :)
evelaan.blogg.se

2013-05-06 11:02:15
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: