5km på 19.23

Drog av mitt bästa konditionspass på länge, har nog aldrig varit så slut tidigare! Knallröd i fejjan efteråt, och det säger mycket då jag aldrig blir röd iom mitt koreanska ursprung. ;)

Hade planerat att springa, men favorit-löpbandet var upptaget (nörd jag är, lol), så jag bestämde mig för att köra crosstrainer. Sagt och gjort; drog av en timme med himla hög hastighet och motstånd. Gick sen för att stretcha och då såg jag att "mitt" löpband var ledigt. Självklart var jag bara tvungen att spriga liiiite. Powerwalkade 1km (för jag var ju inte uppvärmd? Eh!), nollstartade bandet och sprang sedan 5km på 19.23!
Slutkörd men glad gick jag sedan någon kilometer hem också, då bussen inte skulle komma först på 30minuter.

Nöjd med tiden då jag trots allt just hade kört 1timme på crosstrainern och var slut redan då, men någon dag ska jag testa igen och då börja med att springa. ;)

Väl hemma slängde jag ihop en sallad på kyckling, groddar, grönsaker, avokado och smulad fetaost. Går på ett kick och smakar som en dröm! Vet inte hur många dagar i rad jag käkat det. Men som de säger.. Varför ändra ett vinnande koncept, hehe!

Ha en fin fredag hörni, och bor ni i Skåne som jag, gå ut i solen! Hela 24grader hos mig.


Kommentarer
frubalken.blogg.se

Vad är det för pasta liknande du har där?

Svar: fullkornsdinkelpasta från kungsörnen :)
evelaan.blogg.se

2013-05-31 17:05:48
URL: http://frubalken.blogg.se/
Angelica

du är så sjukt duktig så det finns inte! salladen ser otroligt god ut också, nu blev jag sugen... ;)

2013-05-31 17:06:10
URL: http://www.angeka.blogg.se
Matilda

Hej, ville bara skriva att du är otroligt stark. Har varit i liknande situation som dig. Jag vet att du pluggar på distans men undrar viiken grundskola du gick på. Kan du inte berätta lite om dina bästa vänner? :)
Kram

Svar: Tror inte du vet vilken grundskola jag gick på iallafall, hehe, så det känns inte lönt att nämna då jag gått på flera olika. :)
evelaan.blogg.se

2013-06-01 16:03:54
Anonym

Enkla frukostfavoriter: knäckebröd med Philadelphiaost/ liknande och avocado, lite svartpeppar och havssalt. Naturell yoghurt med banan, enkelt men goott. Macka med STEKT ägg, skinka, tomat och ost. Danskt rågbröd, rökt lax, olivolja, sallad 😋

Svar: gott! :)
evelaan.blogg.se

2013-06-03 14:06:09
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: