Benpass

Det blev ett benpass idag på gymmet och herremingud vad mina ben lider redan nu, haha. Har mesat litegrann på just benpassen ett tag nu, pga mina knän. Men idag kändes de okej och jag var på måste-kötta-humör! Satsade på att lyfta tungt och köra färre reps, vilket jag inte brukar göra, så idag fick jag till en hel del PB också. Har fått många frågor om hur mina pass ser ut, och kikar ni i "veckans träning" kategorin så hittar ni hur en typisk vecka med träningen ser ut för mig.
Här nedan får ni dagens träningspass också! Fick skippa knäböj och bulgariska utfall som brukar vara en del av mina benpass då jag inte vågade pressa mina knän allt för mycket. 
  • Insida/utsida lår 
  • Benpress  
  • Sittande benspark 
  • Liggande lårcurl
  • Raka marklyft
  • Kickbacks
  • Vadpress
Körde fyra set på varje övning, varav 1 av dem körde jag lite lättare och 15reps, och de resterande 3 seten tungt och 8reps. 
Började även passet med 20min crosstrainer, och avslutade med 5min löpning och 5min PW i rejäl uppförsbacke. Tänkte egentligen köra 30-20-10 intervaller på löpbandet i slutet, men mina ben var slutkörda, haha. Nöjd med passet iallafall! 
Här får ni dagens lunch också! Ungefär som igår, fast med fullkornsdinkelpasta istället för fullkornsbulgur. 


Kommentarer
frubalken.blogg.se

Din lunch ser så fantastisk ut!

2013-05-28 14:49:34
URL: http://frubalken.blogg.se/
molnfigur.blogg.se

hur/var har du fått dina celsiusträningskläder?

2013-05-28 17:54:49
URL: http://molnfigur.blogg.se/
therese

åh herregud vilken god lunch!!! dör, vad lockande.

2013-05-28 20:47:55
URL: http://easyhearts.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: