Frukost

Godmorgon! Skriver det här lite i farten då jag alldeles strax ska ut med hundarna och sedan iväg till gymmet. Tänkte bara visa er min goda frukost! En bägare med hallon, choklad och jordnötssmak! Satt inte helt fel kan jag lova. ;) 
  • Första lagret: mosade hallon blandat med lika delar keso/kvarg, sötat med vaniljpulver och stevia
  • Andra lagret: mosad banan blandat med kakao och jordnötssmör 
Och så ytterligare ett lager med hallon-kvarg/keso, toppat med hallon och jordnötssmör. Mums!

Kommentarer
captivatedminds.blogg.se

Herreguuuuud vad gott!

2013-05-07 12:20:50
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Anonym

Har en lite annorlunda fråga haha.. Det ser ju såååå himla fint ut när du lägger upp bilden såhär, men hur gör du egentligen när du äter det där?!?! :o Geggar du ihop allting? Sparar du något till sist? Hur gör du med jordnötssmöret på toppen, äter du det bara som det är eller sparar till sist eller rör ihop...? NYFIKEN haha! <3

2013-05-07 12:51:00
Anonym

Hej! Jag ville bara säga att du är en av mina största insperationskällor. Själv blev jag precis utskriven från dagvården från en ätstörningsklinik i Sthlm, och du var målet jag hade i tankarna, du är så otroligt stark o härlig och någon dag önskar jag att kunna joina denna livsstil (ungefär då) som du!
Du är aven min ända inspiration bara så du vet det, och dina dagliga uppdateringar påminner mig att jag har ett liv värt att kämpa för! Du är helt otrolig, jag hoppas att du mår bättre snart!

Svar: Men åh, tack! Vad glad jag blir. Du kan, om du vill! Och visst vill du!? Du får gärna maila mig om du vill. [email protected]
evelaan.blogg.se

2013-05-07 20:13:46
Elin

Hej snälla fina du, känns som jag stalkar sönder dig va ;) Men! Jag bryr mig om dig. Läs "anonym". Just detta jag snackar om! Du är ju en otroligt fin tjej, som inspirerar och motiverar. GO YOU!

Love, Elin.

2013-05-08 08:01:30
Linnéa

testade göra den hemma, bytte ut hallonen till blåbär bara, och den blev riktigt god! ville mest tacka för "receptet" :)

2013-05-10 18:20:12
URL: http://rosensmile.blogg.se
Linn

Hej! Vill bara säga att du är så fin! :)
Men jag undrar bara om du har väldigt mycket kakao i bananröran? För det blev inte alls lika mörkt när jag gjorde det och jag tyckte ändå det smaka väldigt mycke kakao :) haha

Svar: 1 msk :)
evelaan.blogg.se

2013-05-23 16:18:04
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: