Frullerulle

Godmorgon finisar! Har ni också haft sådär underbart väder de senaste dagarna? Idag är det visserligen mulet, men varmt iallafall. När jag tog hundarna imorse kunde jag gå i t-shirt bara, huuur skönt!? 
Just nu sitter jag och smaskar på frukosten ni kan se på bilden nedan. Åt exakt samma igår, haha, men det var så gott att jag var tvungen att göra en repris. Märks det att jag är en periodare? ;) 
Ska bara käka upp frukosten, handla bullar åt hela familjen som också är lediga idag, och sedan pallra mig till gymmet. Bröst, triceps och axlar står på schemat! Ha en fin dag. 
  • Proteinsmoothie toppat med granola och hallon
  • Fullkornsbröd med keso/skinka/tomat 
  • Fullkornsbröd med avokado/ägg

Kommentarer
Cattis

Hittade precis efter en hel del klick och JÄKLAR vad jag har missat saker alltså! Lade precis till dig på bloglovin och ser mycket fram emot att följa dig med kost, träning osv! Behöver själv tappa ca 5 kg och du ger bra motivation! :)

Svar: Åh, tack! Vad roligt att du gillar min blogg. Fortsätt kämpa! :)
evelaan.blogg.se

2013-05-12 22:51:15
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: