Instagram

Hej vänner! Jag ber om ursäkt för den himla dåliga uppdateringen. Just nu är det mycket i skolan, har precis fyllt 18 och så har jag försökt vara ute i solen så mycket som möjligt, vädret har ju varit underbart! 
Tänkte jag kunde dela med mig lite av vad som hänt på min instagram? Där uppdaterar jag ju flera gånger per dag. Är det något ni önskar recept på av det nedan? Vad vill ni läsa om? Har lite bloggtorka. Ja, redan.. ;)

Perfekta ägget / Svettig tös efter ett killer konditionspass
  
Frukostmat till middag, surpriise! / Tränade med mami

Hemmagjord kokoswrap med bönröra / Tacos! 

Jag på min 18årsdag / Experimenterade fram en nyttig variant av risifrutti - pina colada
Unnade mig en sån här på födelsedagen! / Skrev ett litet utdrag från min historia

Tycker jag börjat få en liten rumpa! / Drömglaset! 

Kycklingsallad / Min bror påstod att jag inte har muskler.. Pfht! 

Kommentarer
Danni,

Grattis i efterskott ❤

2013-05-14 09:26:08
URL: http://captivatedminds.blogg.se
Lovisa

Du får jättegärna lägga ut receptet på kokoswrapen! :)

2013-05-14 09:49:10
URL: http://nattstad.se/lovisahammar
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: